lørdag den 19. november 2011

Stor tag med kagehus

Efter en del LO'er kommer her endelig et kort.

Jeg har lavet en stor tag med Tim Holtz die Tag & Bookplates, jeg har lavet den i mørk rød karton, og brugt Echo Park papir til striben på midten, til cirkel og til bogstaver.



Det lille kagehus er et stempel fra Imaginisce Snag'em'stamp juleserie, elsker deres små stempler.
Jeg har brugt vandpensel og distress ink til at male med.
Jeg har klippet ca 1 mm fra kanten af motivet, og sat det på med 3D puder, de forskellige cirkler er lavet med spellbinders.



Den store snefnug er lavet med Martha Stewart punch, jeg har givet den et lag glossy og drysset med glimmer. Under den klare knap har jeg lavet et par papirsknapper med en die fra Marianne design, de er limer sammen med glossy, en lille snor igennem knappen til sidst med en mini tag i plast.



Sort tekst er lavet med ganske alm dymo, JUL er skåret ud på Big Shot med et alfabet fra Sizzix: Go Go Boots, lækkert alfabet hvor der både er store og små bogstaver samt tal og tegn. De store bogstaver måler 3 cm i højden og med en fylde på 3 mm kunne der lige blive plads til en syning ;-)


2 kommentarer:

May Britt sagde ...

Det er et super lækkert tag...

mamarazzi sagde ...

så flot,og got fundet på