tirsdag den 1. november 2011

Endnu en Kane

Når jeg laver en ny skabelon vrimler det tit frem med ideer til farvekombinationer og pynt, og tit får jeg syet flere end jeg når at dekorere.
Denne Kane fik ikke meget pynt, kun et lille flag og et hjerte, men egentlig havde jeg ideer med både små pakker, breve og legetøj, måske det kommer senere.


Papiret er fra Imaginisce juleserie, og det lille flag er lavet af en bort fra det ene ark.


Bag en lille dew drop har jeg sat et lille stykke papir, det passer med papir fra hullet, når der bruges en hulmaskine eller det store hul i en crop-a-dille.

3 kommentarer:

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Hej
Sikke et skønt kort - den skabelon skal jeg helt sikkert have fingrene i :)
Hvad har du brugt som "sne"? Det ser så fint ud
Scraphilsen fra Lone

Mette W. Sørensen sagde ...

Hvor er det bare et flot kort og selvfølgelig skulle der da være en kane til jul:) Den skabelon må jeg vist have fingerene i.

Unknown sagde ...

Przeszycia są niesamowicie precyzyjne a wzory kartek rewelacyjne