onsdag den 21. marts 2012

Pink Kors

Efter nogle dage med blæst og skyer, var det jo helt rart at vejret tillod en god gåtur med barnevognen, den anden dag var vi nærmest ved at blæse væk da vi skulle hente storebror i børnehave.
Så efter lidt frisk luft og en smule rengøring tror jeg måske den står på lidt scrap her i eftermiddag, jeg har nemlig stadig en del konfirmationsbestillinger der ligger og venter, samt en omgang kirker der skal klippes ud, samles og syes.

Kortet her er det sidste konfirmationskort der kom i kortkassen for i år, og når bestillingerne er klaret tror jeg den står på layouts igen, glæder mig til at få scrappet nogle billeder med Mathilde, og jeg har da også stadig en del med Marcus jeg gerne vil i gang med.


3 kommentarer:

Hanne sagde ...

De er superflotte dine konfirmationskort. Hvordan er de bag på - kan man lukke dem op?

Helle Åbyen sagde ...

Igen super flotte konfirmationskort. Er vild med både de blå og de pinke:-)

Iffa ...... sagde ...

Underbart!! Jag älskar rosa och formen är jättefin!