fredag den 2. marts 2012

Papir patchwork

Ugen før Mathilde blev født, så jeg dette indlæg hos Ditte (mig & mit), hvor Ditte havde lavet et vildt flot  LO samt et billede til hendes badeværelse.
Jeg blev så inspireret at jeg straks fandt symaskinen frem (JA jeg har syet på maskine, og ikke i hånden!!!), og fik lavet et billede til Mathildes værelse.

Og som med det sidste billede jeg lavede til hendes værelse, ja så ville jeg gerne have lavet et mere til stuen, men desværre overlevede min old gamle symaskine ikke, da jeg manglede to rækker begyndte den at lugte rigtig grimt. Så nu må jeg ønske mig en ny, for jeg har en del gardiner jeg skulle have lagt op, og så tror jeg faktisk også, at jeg kunne finde på at sy et LO eller kort på maskinen.


1 kommentar:

Susanne sagde ...

Ej for pokker en rigtig god idé, som du har fået i en fin ramme. Virkelig flot!!!
Og jeg kunne nok godt finde på at lave noget ligende.