onsdag den 14. marts 2012

Hurra for planlægning

Ja planlægning er godt, og i dag (som nu er blevet i går) er Marcus syg og hjemme fra børnehave,
med både Mathilde og syge Marcus at se efter, er det blevet til lidt af en sofa-dag, og jeg har taget min computer med og brugt lidt tid på at redigere lidt billeder og starte på lidt indlæg på bloggen her.
Når jeg så har lidt ekstra tid, er det jo super at man kan ligge billeder ind, og forberede indlæg til de næste par dage, desværre bliver teksten gerne lidt kort, men jeg håber stadig at billederne kan inspirere!

I skal selvfølgelig heller ikke snydes for et konfirmationskort i dag, så her er endnu et kors.



I tilfælde af at jeg ikke kommer af med kortene i år, ja så ville jeg gerne at de kunne bruges næste år, så selvom jeg synes det ville have været fint med årstal derpå,f.eks stempel med "konfirmand 2012" så blev det til stempel uden.

1 kommentar:

Susanne sagde ...

Dine billeder inspirerer mig rigtig meget. Så om der står meget eller lidt gør ikke mig noget. Så fortsæt den gode stil :-)