mandag den 19. marts 2012

Kirke kort

I onsdags var jeg til scrap aften i Frederikshavn og går var jeg til Kreativ Dag, og hvor var det rart at komme lidt ud igen. Manden påtog sig opgaven at passe børn, så jeg jeg skulle bare koncentrere mig om at have en hyggelig dag. Og det var rigtig hyggeligt, super god dag med god mad og dejligt kreativt selskab, og så fik jeg også shoppet lidt, jeg skal nemlig i gang med en omgang kirker.

Min kommende kirke produktion skal dog være med lyserød pynt, så indtil de er klar til fremvisning kommer der lige endnu et par konfirmationskort, og i dag bliver det en kirke.







2 kommentarer:

Mette W. Sørensen sagde ...

Super flot kirkekort, og som sævanlig med en masse små detaljer der gør det helt unik.

Ja jeg har desværre ikke kunne deltage til noget de sidste mange gange, det har altid faldet sammen med noget andet.
Men dejlig for dig du kunne komme lidt ud;)

Iffa ...... sagde ...

Cool form på kortet....igen =) Alltid lika kul att titta in här och se vad du åstakommit för rolig form på korten!!!
Kram Iffa