mandag den 17. september 2012

Kage på fad

I lørdags var jeg til Kort & Scrap i Aalborg, super hyggelig dag i dejligt selskab. Jeg fik handlet lidt, snakket meget, og så fik jeg lavet et LO. Jeg er helt stolt af mig selv, for jeg plejer nemlig ikke at nå ret meget på sådan en dag, så et færdigt layout er jo helt vildt (okay indrømmer at det var uden syninger, hullerne var prikket, og syningerne kom på om aftenen).
Desværre har jeg ikke nået at tage billeder af det mens der var lys til det, så i får et par billeder af en kage på fad, jeg har lavet til en dobbelt fødselsdags fest.



Det er lidt svært at se det men foden på fadet er stemplet med et blondestempel, med en lys sandfarvet og har fået clear embossing.


Jeg havde lidt svært ved at finde blomster til kagen, den skulle helst ikke blive for lyserød, så mit valg faldt på den mørke lilla og et par roser i kvistkarton, jeg lavede også bogstaver i kvist karton, og valgte glimmer i den samme mørke lilla.


1 kommentar:

Trine Brandt-Lassen sagde ...

Kender godt til præcis den rækkefølge af 'hændelser' til crops!! Det er svært at være produktiv med mange lækre varer...