tirsdag den 12. juni 2012

LO # 26 Marcus på familie fisketur med fangst

Jeg er gået helt amok i LO'er her på det sidste, jeg er startet på rigtig mange, og ideerne bliver bare ved med at komme, og her i weekenden var jeg til Kreativ Dag, hvor Linda var med hendes butik, og det blev til en del nye forsyninger af papir.... Uhhh det kribler helt i fingrene for at komme i gang med det hele, ærgeligt at der kun er 24 timer i døgnet, kunne godt bruge lidt flere.

Jeg har vist nævnt at jeg havde lavet et bidrag til farve udfordringen ved Skaga Scrap, og nu har jeg fået lidt syninger på (der manglede ligesom noget, for at det var helt færdigt).


Billedet er som teksten siger, fra en familie fisketur sidste år, hvor Marcus havde sin egen fiskestang, og jeg er lige ved at tro at han var den eneste der fangede noget den aften

Her lidt tæt på de forskellige skrifttyper, der er lavet på min big shot, alfabeterne er en blanding af QK og Sizzix dies.

Og så har jeg haft gang i min tape, elsker det, men bruger det alt for sjældent.

Datoen er skrevet med stickers.


Lidt syninger rundt omkring.

2 kommentarer:

Julie Viktoria sagde ...

Det er rigtig flot layout! :)

Karina Beck sagde ...

Flot layout i lækre farver og fonts.