søndag den 25. december 2011

December Daily- Forside

FØRST VIL JEG GERNE ØNSKE JER ALLE EN
GLÆDELIG JUL

Her hos os er december fløjet af sted, og nu sidder vi og slapper af efter en hyggelig juleaften.

Jeg bestemte mig i år for at gå i gang med et December Daily projekt, jeg var rigtig optimistisk i starten, men som jeg nu er, brugte jeg vist lidt for lang tid på at tænke over hvordan den skulle se ud, opsætning, farver, hvad skulle der stå deri og så videre.....

I dag får i sået billede af forsiden, efter den har fået lidt tekst, jeg valgt den danske udgave: December dage 2011



Jeg skal da lige love for at det har været og er en stor udfordring for mig at lave dette album.
Jeg er endnu ikke halvvejs igennem det, men håber snart at få tid til at komme lidt videre i det, et par julegave projekter har taget en del af tiden her op til juleaften, og så skulle der jo også gerne være tid til at nyde julen sammen med familien.

Ingen kommentarer: