tirsdag den 7. juli 2009

Sommer pause





Sikke nogle dejlige sommerdage vi har haft, og med sådan et vejr bliver der ikke meget tid til at sidde inde og scrappe, eller sidde ved computeren. Men heldigvis kan noget af det jo også let tages med udenfor, der skal jo ikke meget med for at sidde og farvelægge lidt motiver.
Jeg har dog gjort et par kort færdige, nogle af dem fra min kasse, som lige mangler et eller andet. 3 guitar kort, fra da jeg fik et flip, det er jo super nemt lige at klippe ud til et kort, og så kan jeg sidde og sy det i sofaen foran fjernsynet, hmmm det er bare ikke altid jeg lige har tid til at få dem dekoreret færdige.
Derfor har jeg givet mig selv den opgave at alle kortene i kassen skal gøres færdige, jeg hader alle de kort der står deri og venter. Modsat er min veninde Trine, der faktisk arbejder på den måde, hun har en hel kasse med kort der ikke er færdige, og så laver hun lidt på dem, på skift, indtil hun synes de er færdige.

3 kommentarer:

Hellemor sagde ...

Det er en fornøjelse at se dine kort. De er virkelig flot lavet og intet er overladt til tilfældighederne. Tre super flotte kort.

Trine sagde ...

De blev ski goe ... havde jo luret lidt, hvad du havde gang i, skat men er altid imponeret over det færdige resultat.
Jeg glæder mig meget til næste uge og et par kreative dage med dig og PerlepladeMesteren!

Helle Sahl sagde ...

Wauw, de er flotte. Jeg er bare vild dine kort.