lørdag den 19. december 2015

Julekort og gaver

Jeg er i disse dage ved at gøre årets julegaver færdige, og håber jeg når det, da vi lavede lidt om på planerne, da det først planlagte ikke rigtig ville som det skulle, jeg kan selvfølgelig ikke vise billeder af det endnu, men de skal nok komme efter jul.

Til gengæld kan jeg vise et billede af noget jeg hæklede til mandens pakkekalender, han elsker minions, så jeg lavede en blyantholder til skrivebordet på arbejdet, og af resterne kunne der lige blive en lille nøglering.




Og så lige et billede af skabelonen før gåsen, der lavede jeg nemlig denne fine garder, på opfordring af et par veninder.





2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Roller banners are banners that can be rolled up and down.Designing your Roller banners, your own logo, your own t-shirts, own banner, own flag, logo, USB stick, banner,Door etc,
Visit our site today and see what we can do for your Idea's.
Check out please: Navneskilte design

Unknown sagde ...


Before designing your poster, dine egne t-shirts,egne banner,egne flag,logo,USB stick,banner etc spend time planning ahead,You can get the best tips by visiting our website, Check out please: Navneskilte design