lørdag den 11. maj 2013

Scrap'a'mania

Som tidligere nævnt, så var jeg for 3 uger siden med Scrapper til Scrap'a'mania. Der var super hyggeligt at være med og hilse på nogle af alle de scrappere jeg ellers kun kender fra blog-verdenen. Jeg kom også hjem med mange nye ideer og et par rettelser til skabeloner, og det er jo altid rart at få lidt feedback på det man laver.

Efter weekenden var jeg på en hyggelig campingtur med familien, og derefter har vi desværre været plaget af lidt sygdom, så mine ideer har fået lov at ligge lidt stille, ligesom min Project life, som virkelig trænger til lidt intensiv arbejde for at blive "up to date".

Billederne i dag er en lille samling af kirker, en enkelt til bryllup og resten bestillinger til konfirmation.

1 kommentar:

Louise Hou sagde ...

Hvor er de bare super flotte. Du er virkelig god til at pynte dine skabeloner. Helt fantastisk. Rigtig god weekend