lørdag den 1. december 2012

1. december

Så blev det 1. december, den dag har været længe ventet her i huset. Marcus kunne næsten ikke falde i søvn i går aftes af spændeing, bare der er en gave i min sok i morgen...

Selvfølgelig var der en gave i hans julesok, og en i Mathildes, og sikke en dejlig hyggelig stemning ved morgenbordet, overraskede min mand med en pakkekalender og jeg havde selv byttet med en veninde- så der var gaver til alle.

I dag har jeg ikke så mange billeder at vise, sidste år så jeg at flere deltog i "jeg blogger hver dag i december", og hvor ville det være hyggeligt, men med min seneste aktivitet her på bloggen er det ikke noget jeg forventer at opfylde, for jeg ved der sagtens kan smutte en dag eller to. Jeg har dog planlagt at jeg vil gentage mit projekt fra sidste år, og lave den nok så kendte "December Daily", som jeg omdøbte til "December Dage" Det var et rigtig hyggeligt projekt, som endte med at forfølge mig helt frem i januar, derfor er jeg i år mere forberedt, og har allerede gjort sider klar der blot skal dekoreres.

Selom selve siderne har været klar siden efterårsferien, har den stadig ingen forside fået, håber snart jeg får bestemt mig for hvordan den skal se ud.

Dagens billede bliver derfor af de grundlæggende sider i min bog, og hvor jeg glæder mig til at få de første billeder deri.


1 kommentar:

Karina Beck sagde ...

God 1. december!
Jeg håber at vi må se din julebog med indhold også..