søndag den 6. maj 2012

Sko til Kamilla

Så er vi hjemme igen efter en dejlig camping tur, og hvor var vi heldige at vejret holdt tørt og der endda blev helt sommerligt. Jeg havde forberedt lidt billeder, som jeg tænkte jeg kunne udgive fra min iphone, men opdagede bagefter at alle indlæg var blevet dateret til den 26.

Nå men i håb om at jeg når det, vil jeg de kommende dage vise lidt flere konfirmationskort.


Her er min nye sko skabelon blevet til en løbe/pig sko, ved at sætte en ekstra lille lilla sål på.


Og igen har bogstaverne fået glossy og glimmer- elsker bare glossy !


Jeg har fået købt mig en punch, der laver fine små cirkler som passer perfekt under de store dew drops, som jo nok også er en af de scrap ting jeg bare ikke kan undvære ;-)

2 kommentarer:

Heidibirte sagde ...

Den er altså bare super flot, skønne farver. Den skabelon har Jeg ikke fået købt, endnu....

Elli p.´s Stempelvitrine sagde ...

I just found your blog and look for this card. It is realy wonderful,wouw.
Nice day, Sabine