lørdag den 16. juli 2011

Parfume til Lykke

Bestillings kort til Lykke som blev udlært i Matas, og her var parfume flaskerne jo ganske oplagt.

Flaskerne er lavet i papir fra Echo Park Splash blok.


Igen brugte jeg mine spellbinders Banner Basics

Stemplet blev desværre ikke så godt, men da det skulle danne baggrund for de andre blomster gjorde det heldigvis ikke så meget.

Her er hendes navn lavet i en blanding af Sizzix die og sizzix stemple bogstaver



Skabelon og materialer kan købes hos Scrapper.dk

6 kommentarer:

Hanne sagde ...

Endnu engang en rigig fin skabelon, du har lavet. Flot kort til anledningen.

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Hvor er det smukt og elegant... kan næsten dufte dem.

Karina Beck sagde ...

Flot kort til en kvinde, meget feminint og perfekt til en nyuddannet i Matas.

Trine Brandt-Lassen sagde ...

Det er en super ide til et kort. godt fundet på (som altid)

Reuse and diy sagde ...

Jeg har modtaget en blog award, som jeg gerne vil give videre til dig.

Kig forbi min blog og se om det er noget du har lyst til at være med til???

KH Heidi

Heidibirte sagde ...

Den er super flot, ligesom alle dine andre skabeloner. Smukt...