tirsdag den 28. juni 2011

Layout # 3 Kuk Kuk


Så fik jeg endelig layout nr 3 færdigt, men har stadig rigtig mange der ligger og venter på de sidste detaljer, dims og tekst.

Dette LO er lavet i papir pakke fra Echo Park, For The Record.Jeg har kun valgt grøn, blå, beige og sort fra pakken, som også indeholder en del i rødt, gul og blomster.
ELSKER BARE ECHO PARK PAKKERNE,
de er fyldt med lækkert papir alfabeter og tilbehør.

Jeg er blevet helt vild med glimmer mist og div produkter af den slags, og egentlig var det ikke meningen at dette LO skulle udsættes for det, men jeg ombestemte mig, og puha det var lige ved at gå galt !! første og anden gang jeg spayede gik det fint, men tredje gang kom der vildt meget ud, mere end jeg lige havde forestillet mig, men sådan er det jo med de spray, og jeg er nu blevet meget glad for resultatet.


Jeg har kombineret tekst fra pakken med QK bogstaver.


Igen bogstavklistermærker og bort fra pakken, tandhjulene er lavet med spellbinders.


Igen en kombination af udklip fra papiret, klistermærker og QK.


Jeg har blandet syningerne, så der både er lige, zig zag og noget der er riet sammen.


Tæt på lidt af stjernerne og en zig zag syning.


6 kommentarer:

Maria Krumbaek sagde ...

Hvor er det bare et enormt lækkert LO. Fede farver og fed opsætning - det fungerer bare :) Søde billeder. Ja, man ved aldrig hvordan de der glimmermist sprayer, men jeg kan også godt lide tilfældigheden i det. laver nærmest aldrig et LO uden glimmermist :)
Og så ELSKER jeg bare Echo Park - det er det FEDESTE mærke

Anonym sagde ...

Et super dejligt lo. Fed ide med at miste oven på mønsterpapiret efter du har limet en masse på - det må prøves. Jeg er også rimelig ny i alle de sprays - og ja de kan være lidt uberegnelige:-)

LÆÆÆKRE syninger BTW.

10na sagde ...

FANTASTISK lo, så mange flotte detaljer. Jeg er også lidt forsigtig med mist, synes ofte det ødelægger mere end det gavner ;o) Men her er det bare så flot. Rigtigt sejt LO. Kh 10na

Karina Beck sagde ...

Rigtig lækkert drengelayout. Det ser supergodt ud med misten.!
Ja, det går ikke altid efter planen med de mist, det har jeg også erfaret ; )

Fru Larsen sagde ...

Hvor er "striben" lækker og det er nogen skønne billeder! :)

Lindas zoega Christiansen sagde ...

Hej donna, håber du har lyst til at besøge min side igen, har lagt nogle flere kort ind lavet med dine skabeloner, også har jeg selv lavet nogle skabeloner, hvad syndtes du ?