tirsdag den 15. februar 2011

Flere kort med den nye Bamse/Kanin skabelon

Her et par kort mere lavet med min nye skabelon. På arket findes der både ører til en bamse og til kaninen, hvilket er den eneste forskel på de to figurer, og så er der to forskellige næser at vælge imellem.


Her en kanin med blå hjerte og ører. Ørene har den lysebrune farve på den anden side, jeg tegne op på den blå og limede bagside mod bagside på den brune inden jeg klippede dem ud, de er prikket og syet inden de blev sat på kaninen.
Til øjne har jeg brugt små runde fra min hultang, og både øjne og næse har fået en gang glossy.



Her er endnu en bamse. Hvis figurene skal passe til at blive sat på et halvt ark 30x30 karton, skal man passe på ikke at få ørene for højt op på hovedet, ligeledes skal man sørge for at få figurens fødder langt nok op på kroppen.
De små hjerte brads er sat oveni et par røse hjerter lavet med MS punch.



Til sidst endnu en kanin, her har jeg valgt at folde ørene ned. Det ene øre er foldet helty ned og syet med figuren det andet øre er syet for sig selv og sat fast med et par klæbepuder.
Til denne kanin har jeg også brugt det super søde Baby stempel fra Scrapper.dk her finder du og¨å alle mine skabeloner til salg.

2 kommentarer:

Eva (Fister) sagde ...

Sikke dog nogle søde kort, de er da helt fantastiske.

Anonym sagde ...

De er bare så nuttede.