søndag den 30. januar 2011

Vifte kort med Sizzix die

Jeg fortsætter så lige med at vise nogle af de kort der har gemt sig på computeren, det er egentlig meget rart at have lidt at vise frem, for lige nu sidder jeg og arbejder på projekter der først skal vises om 14 dage.


Viften her er lavet med en Sizzix die- nemt, men knap så nemt blev det da det skulle sættes på kortet, jeg har foldet kortet og hævet det op, og det var lidt svært at klippe efter noget der ikke lå tåt ned til papiret.
Kortet fik lidt blomster og et aflangt tillykke stempel fra Scrapper.dk og til slut lidt glossy.

3 kommentarer:

Trine sagde ...

Nå dér var viftekortet! Jeg har glædet mig til at se det færdigt. Jeg er jo så heldig at se dig under processen med at designe kort, nogle gange, men så er det spændende at se dem færdige.

Det passer rigtig godt med det aflange stempel dertil. Det er d et format, der er utroligt svært at arbejde med syne jeg. Men det blev "kjempe fint", som de siger derovre.

Rigtig yndigt pigekort.

Karina Beck sagde ...

Rigtig sødt viftekort og flotte kort herunder også.

Heidi sagde ...

Lækkert kort - glæder mig til se hvad du tryller frem til skaga scrap :)