fredag den 24. december 2010

Glædelig Jul !!!

Jeg vil gerne ønske jer alle samme en rigtig

Glædelig Jul

og sige tak for alle de søde kommentarer i lagt herinde i løbet af i år.


***

og så lige lidt kreativt, her er et par hurtige kræmmerhuse, bladene var i overskud fra kransen og roser blev hurtigt limet sammen med limpistol, jeg elsker min limpistol !!!


Et lille billede af roser og blade tæt på.

Kræmmerhusene er lavet med denne die, jeg har blot klippet den nederste del af, men måske kan de også laves med en stor scallop spellbinder. Jeg har brugt glossy til at lime kræmmerhuset sammen med og til hanken, synes det limer fantastisk og så tørre det super hurtigt.

2 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Smukke kræmmerhuse.
God jul til dig og familien.
Knus Karina

Anonym sagde ...

Flotte kræmmerhuse. GLÆDELIG JUL OG GODT NYTÅR.