fredag den 4. december 2009

Lucky me.....

Har da helt glemt at fortælle at nissen har været på besøg hjemme hos mig.
Min søde mor har lavet en pakkekalender til min søn, og hun afleverede den en dag jeg var på arbejde, men hun ville absolut låne min nøgle og køre hjem til mig og sætte den af. hendes undskyldning var at der var jo nødt til at ligge en gave i sokken når han kom hjem (det var den 1. dec.) Han havde da også glædet sig hele dagen til at komme hjem og kigge om nissen havde været der, og det havde nissen, og midt på spisebordet stod der også en kurv til mig, fyldt med 24 gaver, pakket fint ind i sølv, hvid og turkis (må hellere få taget et billede, inden jeg åbner for mange af dem).

1 kommentar:

Trine sagde ...

Hey Skat ... jeg har altså stadig en pakkekalender, der venter på dig her i Aalborg. Ikke noget stort men lidt til den kolde tid.

Smart mor, det der med pakkekalenderne og låne nøglen. I december gælder alle tricks for at glæde og overraske andre. Flot Mai-britt *SS* (og så lige dé farver, hva?)