mandag den 23. juli 2012

T-shirt til Gitte


Det har været et par stille dage her på bloggen, har haft travlt med alt muligt andet, min søn har holdt fri fra SFO og været hjemme sammen med Mathilde og mig, og der skal jo gerne ske noget hele tiden.
Jeg har dog også haft tid til lidt scrap, Jeg havde nogle piger hjemme til scrapdag her i weekenden og det var bare hyggeligt. Faktisk var det min dejlige mands ide, og han lånte et par ekstra borde og tændte op i grillen, og min søde mor kom med kage, hvor var de bare søde.
Jeg fik startet på 2 LO'er men har ikke fået nogen færdige endnu.



Min mor har en veninde der er rigtig god til at komme med sjove små personlige gaver, og til hendes fødselsdag ville min mor gerne give hende et personligt og sjovt kort, der fortalte lidt om deres venskab, og da jeg stadig er i min lille "t-shirt bobble" skulle hun da også have sådan en, og den skulle være gul- for det er hendes yndlingsfarve.


Her et billede tæt på tekst og navnet som fik glossy og glimmer.



Og her tæt på det lille mærke i nakken.



Og her mærket i siden af t-shirten.

4 kommentarer:

Olivia sagde ...

Sikke et sødt kort og dejlige sommerfarver du har brugt. Jeg har endnu ikke fået de to bluse-skabeloner i samlingen, men pt er jeg igang med en lille kat ;-)

Ann Weiss sagde ...

Flot kort! Dejlig gul farve!

Heidi sagde ...

JA de er da fantastiske og tak for super skøn (lang host host) dag og ikke mindst lækker lækker mad :D

Skønnnn t shirt, jeg skal også igang med en nu og glæderrr mig ggg

KFE Design sagde ...

Den er så fin denne skabelon. Jeg fik begge t-shirt skabeloner i sidste uge og glæder mig meget til at prøve dem.