fredag den 27. januar 2012

Troldmand

Og i dag får i så lige et mere af de kort hvor jeg har været doven, ham her manglede også bare bagsiden og så skulle han lige have limet edderkoppen på igen.


De små stjerner er det der normalt ville være skrald når jeg har brugt min Martha Stewart border punch.

Nøglen et lavet med en QK die, i guldkarton der har fået et lag glossy.

Og denne QK die måtte jeg bare eje, håber at få lavet noget mere med den, måske til Halloween, for indtil videre har den vist kun været brugt denne ene gang ;-)

3 kommentarer:

Heidi sagde ...

skøn troldmand og ja selvfølgelig skulle du da he den dies ;) Og den er perfekt til halloween. Håber du trives ?? øv jeg kom for sent i onsdag til at hilse på dig - blink blink

Kort og Søm sagde ...

Kjempe fin!! :O)

Pia sagde ...

super flot troldmand