søndag den 29. januar 2012

Layout # 22 Deerhunter

Da jeg så denne papir pakke Toy Box Collection fra Crate Paper i sommers var jeg solgt, super lækker til drenge, passede perfekt til ferie billeder fra Sverige, og nu har jeg endelig fået lavet lidt med den.

Vi var på jagtferie i Sverige i August måned, lige efter Marcus' fødselsdag, og af nogen i familien fik han en rigtig jagtjakke, en Deerhunter jakke, som han stolt viste frem.

Jeg  havde lavet mit LO i alle de brune og grønne farver fra pakken, men manden synes der manglede lidt farve, så jeg gav mig og brugte lidt af det røde (ikke sikkert han synes det er nok).

List stickers fra pakken.

Sverige blev skrevet med rød og fik crackle accent.

På papiret jeg valgte var der allerede trykt datoer, jeg har syet omkring datoen for billedet.

Og så havde min mand lige en ide mere han syntes skulle med, et kikkert sigte med rødpunkt.

En stickers mere, hvor pilen har fået glossy.

Teksterne er lavet på min big shot med forskellige QK alfabeter.
Lidt syninger skulle der jo også på, men var bange for at træstrukturen på de store bogstaver ville blive mindre tydelige hvis jeg syede oveni dem, derfor valgte jeg at sy rundt om dem.

Skulle også lige prøve min stencil til at prikke efter, fra Marianne Design, valgte en zig zag, men skal vist lige slides lidt til, for min syl var lidt stor til hullerne og gjorde det lidt svært.

Ingen kommentarer: