onsdag den 6. oktober 2010

Græskar

Til scrappercrop i frederikshavn havde jeg lavet nye skabeloner, og til weekenden efter hvor der var convention i middelfart, havde jeg lavet 2 mere,  men typisk mig, ingen billeder, men de kan alle ses på scrapper.dk

Tit får jeg lavet et par kort (grundformen -pynt) inden den færdige skabelon kommer ud, og med græskaret her gik jeg i gang med da jeg var til hyggedag med pigerne fra Riddersholm design team, og er lavet i papir fra serien Apples & Flax. Pynten kom på da jeg skulle lave et Halloween kort til StampARTic.




5 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Lækkert halloweenkort!

Hellemor sagde ...

Hold da op hvor er det græskar flot. Du er en knag til at pynte og så på din helt spesielle måde.

Pia sagde ...

wow hvor er det flot , lækkert pyntet

Trine sagde ...

Er det en retrpblomst du har klippet til under den store knap eller er det en blomst du har som udstandser. Jeg synes ikke jeg har set den før.

Det er et rigtigt lækkert skilte bag "boo". Vil gerne låne det, hvis det er et spempel du har ... ved lejlighed altså. Hint, hint.

Men et rigtigt flot kort, ven. Dejligt balanceret og endnu en flot skabelon fra Donnas hånd!

Din Trine

Trine sagde ...

Hold da kæft en masse trykfejl, jeg har. Det må være fordi jeg er så ivrig for at skrive.

Undskyld