tirsdag den 16. juni 2009

You are UNIQUE

Jeg har en kasse med kort der ikke er færdige, eller som ikke helt blev som jeg gerne ville, og det er rart somme tider at få nogle af disse kort gjort færdige :)
Dette kort var et af dem der ikke helt blev som jeg gerne ville (hmm.. havde sat et guldspænde og sommerfugle på det) men efter at have lagt længe nok og irriteret mig, ja så blev guld pynten byttet ud med noget blåt. Jeg er blevet rimelig tilfreds med det lidt enkle pynt. Det er lidt svært at se på billedet, men "unique" er stemplet og drysset med embossing pulver, knappen er klar plastik, hvor jeg har sat et stykke mønstret papir bag ved.

3 kommentarer:

Hellemor sagde ...

Kortet er blevet rigtig flot og som altid nydeligt lavet. Det er en god ide at have en kasse med ikke færdige kort.

Helle sagde ...

Er vild med alle dine kort. Var det mulig at få en skabelon til guitar og taske? eller i alt fald et link...

Knus Helle
(tobiaskristian)

Sanne sagde ...

Godt du fik færdig gjort dit kort - det er super flot Donna. Fantastisk design!
Sanne