lørdag den 28. marts 2015

Ugler





Jeg har fundet min tegneblok frem igen, i et forsøg på at færdiggøre et tidligere projekt. I 2013 blev jeg grebet af tegneformen "zentangle" også kaldet zendoodle, jeg har tidligere lavet et par indlæg herom. 
Disse 4 tegninger er fra 2013, men nu har jeg endelig fået visket hjælpe stregerne ud og gjort dem klar til at komme i ramme. 
Jeg er sidenhen startet på en lille serie ugler, som jeg stadig arbejder på, og som  bliver ved med at vokse i antal, måske fordi det er så dejligt afstressende at sidde og tegne små mønstre på papir, og så kræver det ikke så meget plads eller materialer.

God weekend.



3 kommentarer:

Joan sagde ...

Hold da op, hvor er de flotte. Hvor er du bare dygtig til at tegne 👍😊

Helene sagde ...

De er så smukke Donna.. fantastisk flot arbejde. Op på væggen med dem :-)

Lisa Astrup sagde ...

Meget flotte ugler, tidskrævende proces :)