mandag den 12. januar 2015

Opsamling

Nytåret er jo typisk der hvor vi ser tilbage, hvad er gået godt, og hvad er ikke, hvilke forbedringer kan gøres, og i den sammenhæng tænker jeg også på alle de dejlige nytårs fortsæt der bliver lavet, nogle nemmere at holde end andre ;-)

Efter at have set lidt tilbage på mit år 2014, har jeg besluttet mig for at stoppe med min Project life, og dog elsker jeg stadig ideen bag den, men kan slet ikke overskue selv at lave det længere, jeg har  stadig 2013 & 2014 til at ligge, og de er IKKE færdige. Det blev slet ikke til så meget Scrap i 2014 som jeg havde ønsket, og tør ikke satse på at det bliver bedre i år, men skulle der blive mere tid, kunne jeg jo passende lave noget færdigt.

Min tlf trængte også til et lille tilbageblik, og jeg har fundet en fin samling af billeder jeg ikke har fået vist.

Her et par kort til et par friske drenge, der havde fødselsdag her i slut december og start januar.


Ingen kommentarer: