tirsdag den 2. december 2014

Jule skabeloner

Glædelig 2. December

Kortet her var den første juleskabelon jeg lavede til Scrapper i år, der er sidenhen kommet 3 mere.




Jeg kalder den godtnok for juleskabelon, men den kan jo også bruges som skattekort, til den nyudlærte eller til parret viet på rådhuset. Her har jeg valgt at lave den som Julemandens naughty or nice liste, men det kunne jo også være et brev til julemanden.

Jeg har brugt et lille alfabet fra memory box, et stort alfabet fra sizzix "endless love", og de små snefnug er også fra memory box. Stemplet er scrappers eget design, stemplet med mørk rød og embosset med clear embossing pulver.



1 kommentar:

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Sikke en fantastisk ide - den er jeg vild med. Skal vist snart have et overblik over alle de nyere skabeloner og hvilke jeg derfor skal have købt ind :)