torsdag den 9. januar 2014

Godt Nytår

Nu er der jo gået en god uge af det nye år, så mon ikke det er på tide at ønske jer alle et Godt Nytår.

Jeg har startet det nye år, med nye kreative projekter, men med stor overvejelse, efter at have kigget tilbage på året der gik. 

2013 var året hvor jeg sprang med på ideen om Project life, og må nu indrømme at det var noget af en mundfuld, og at det har været svært for mig at følge med. Den har også taget så meget af min tid at jeg slet ingen layouts har fået lavet, hvilket jeg savner. Dog er jeg rigtig glad for at have lavet den, og vil fortsætte igen i år, men i en mindre og mere enkel udgave (hvis jeg kan finde ud af det).

Da vi nåede december stoppede jeg min Project life, og startede min Decemberbog, som mangler lidt pynt, og det lykkedes mig ikke at gøre en dag færdig ad gangen som jeg havde håbet, men har arbejdet lidt frem og tilbage deri, og ser frem til snart at kunne afslutte den.

Noget af det jeg håber på at blive bedre til i det nye år, er at få taget flere billeder, især af det jeg har lavet, og få det lagt på bloggen. 2013 var et stille år på bloggen, jeg havde ikke overskud til alt det jeg gerne ville nå. 

Håber snart at kunne vende tilbage med ny inspiration, og billeder af færdige projekter. 


Ingen kommentarer: