søndag den 1. december 2013

Glædelig 1. December


Så blev det endelig 1.december, og her i huset har vi talt ned rigtig længe. Og sikke en start på dagen vi fik, Nissen kom med 2 gaver til hver af børnene, og så havde de ikke mindre end 12 julekalendre der skulle åbnes, godt det ikke var mandag... for så var vi kommet for sent.

Den sidste tid har været brugt på juleforberedelser og kreative sysler, som jeg ved jeg har været alt for dårlig til at få vist, tænk engang jeg havde kun et indlæg herinde i december. 

Min Project life gik i stå, altså ikke helt, jeg har både taget billeder og skrevet tekst, men intet er printet ud siden efterårsferien.

Men... Jeg er klar med mit december album, mangler dog et omslag. Sidste år blev alt for ensformet for mig, ens sider hver dag og en papir pakke hele albummet igennem, så i år slår jeg mig løs. Jeg har fundet 5 papir pakker frem, samt lidt løse ark og hvad jeg ellers kunne finde af spændende ting og dims, og indtil videre ser mit album sådan ud:



Og så lige et billede af de "småting" jeg har fundet frem..





Ingen kommentarer: