fredag den 3. maj 2013

Nr 100

Så nåede jeg skabelon nr 100, det er jo helt vildt! Tusind tak til alle jer derude der bruger mine skabeloner.

Skabelonen var med som en af de nye da vi i forrige weekend var til Scrap'a'mania på Sjælland. Jeg har vist nævnt at jeg gik lidt i sort, for derefter af få så mange ideer at jeg ikke kunne vælge.

Jeg besluttede at lagkagestykket skulle være nr 100, det måtte jo gerne sige lidt om mig, ikke at jeg elsker lagkage, men elskeeeeer chokolade kage ;-)
Og så synes jeg jo også at det var oplagt at fejre det med kage ;-)

Mit kagestykket blev selvfølgelig et med chokolade og chokolade stykker, men fik klippet til et par stykker kage mere, med forskelligt fyld. Hvad skal der i din kage?

Som sagt havde jeg pludselig flere ideer og skabelon nr 100 fik selskab af 4 andre nye skabeloner, som allerede kan købes hos Scrapper, og som jeg senere vil vise på scrappers blog, og her.

1 kommentar:

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Jeg synes, det er en flot skabelon - og specielt som nr 100! Det kan jo passende fejres med en kage ;)