onsdag den 9. januar 2013

Jeg er flyttet....

Først vil jeg lige sige TAK til jer scrappiger, som var super hurtige med hjælp, det virkede, nu kan jeg igen hente billeder. Nu hvor det hele er køreklart igen, må jeg hellere i gang med kameraet, for jeg har så meget at vise.

Men først tænkte jeg at jeg ville vise hvorfor her var lidt stille i december, som overskriften siger, ja så er jeg altså flyttet, ikke så langt væk, tror min stol er flyttet ca. 7 meter.


Her havde jeg scrapplads før, bestemt et dejligt lille hjørne. Ved siden af skabet var monteret 3 skoskuffer til papir og ved siden af dem endnu en dør. Mathildes værelse er bag døren i ser på billedet og Marcus værelse i den anden ende af dette rum, og ulempen var helt klart at det var et gennemgangsrum.



Her er mit nye scraprum, min julegave fra Jens og børnen, som vi brugte det meste af december måned på at lave, der var kun lagt pladegulv og isoleret på den ene ydervæg, alt andet manglede.

 Det er lidt svært at se, men det sorte på væggen er skoskabe, 12 stk. var der plads til, de er perfekte til papir i str 30x30.




Det er ikke et kæmpe scraprum, ca samme gulvareal som jeg havde før, men nu er der ikke nogen der skal igennem, og så har jeg fået mere bordplads og opbevaring, og så kan døren lukkes, så de små pilfingre ikke er i det hele.





4 kommentarer:

Heidi sagde ...

Simpelhen bare lækkert, skønnnn gave - jeg klar til indvigelsen ;-)))

10na sagde ...

Wow, et lækkert scrapværelse er vildt misundelig. Den turkise rullevogn, står øverst på min ønskeseddel. Ja, altså ud over eget scrapværelse ;-)kh 10na

Sivsko sagde ...

Lækkert rum - bare det var mig
Krammer Heidi

Trine sagde ...

Det er rigtig flot - og godt at kunne lukke sin dør engang imellem *s*

Skoreolerne er stadig geniale til papir! vup vup