torsdag den 19. april 2012

Traktor kort

Jeg har da slet ikke fået vist jer den sidste nye skabelon, som allerede var hos Linda/Scrapper for et par uger siden.


Puha må indrømme at det ikke er en af de nemmeste at lave, mange små dele, og for at give dækkene mønster valgte jeg at sy et sting ind (efter hver 3 på det store hjul, og hvert andet sting på det lille), og for at få det til at passe tegnede jeg op med en blyant først.


Teksten er lavet med Tim Holtz dies, og så noget glossy & glimmer ;-)

5 kommentarer:

Madzik sagde ...

Jesteś genialna!!! Fantastyczne wykonanie:)))

Susanne sagde ...

Super flot drenge kort, som du har lavet og jeg kunne godt forestille mig, at den var svær at lave.

Heidi sagde ...

SÅ flot den er - har ikk kaset mig ud i den endnu ;)

Alfie sagde ...

Såååå fed :-)

Anita sagde ...

super flot kort hvor får du ideerne fra