fredag den 18. november 2011

Layout # 15 Our Little Boy

Jeg er jo bare blevet grebet af det med layouts, og da jeg nu er nået de 15 stk har jeg endelig fået bestilt et album, ja bestilte faktisk 2, for maven vokser og det giver sikkert anledning til endnu flere layouts ;-)



Papiret til dette LO er lidt blandet, det blåternede er et gammelt et fra Panduro, der er også brugt et med lyseblå striber fra October Afternoon, de andre husker jeg ikke hvor er fra.




Dette LO har også lagt længe før jeg fik det lavet færdigt, havde ideen til opbygningen, men teksten dertil kunne jeg ikke finde, og jeg havde svært ved at finde det rette pynt, jeg havde gjort plads til en dato, men kan ikke huske hvornår billedet er taget, og cd'en det er på kan jeg ikke finde, håber den dukker op, så indtil da må det komme i mappen uden.

1 kommentar:

mamarazzi sagde ...

hvor er den flot, kender godt det der med ikke at kunne finde tingene. For tiden er mit kabel til at forbinde kamera og pc pist væk. Katastrofe. Go' weekend.