onsdag den 25. maj 2011

Mini kort

Jeg har lavet et par mini kort, det færdige kort måler 7,5x7,5 cm og det mønstrede papir 6x6 cm.

Jeg syet rundt i kanten og stemplet med "held og lykke" og sommerfuglen på kortet, sommerfuglen har jeg også stemplet på en overhead med sort cats eye og embosset med klar, klippet den ud og klipset den fast oven på den anden sommerfugl.




Kortet her er samme str, tillykke er stemplet med sort og embossed med klar. Den lille muffin (eget design) er stemplet op på forskellige farver papir, klippet ud og limet ovenpå hinanden, til slut har det lille kirsbær fået lidt glossy, og kagen sat på med 3D puder.



Alle materialer kan købes hos Scrapper.dk

5 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Lækre kort. Det er en smuk sommerfugl.

Hanne sagde ...

Flotte kort - og meget anvendelige i kortkassen.

Line sagde ...

Lekre og anvendelige kort. Du lager masse flott. Dine basketstøvler har jeg beundret mange ganger. De er helt supre.

Louise Hou sagde ...

Virkelig flotte kort. Dem er jeg da hvis nødt til at prøve af

miss moon sagde ...

Altså nu er jeg helt ny her på din side, og ved faktisk ikke om det står her, men det tråd du har på dine kort er det noget du syr på symaskine ?