onsdag den 31. marts 2010

Lidt fra gemmerne

Fandt disse 3 kort, som jeg ikke havde fået vist her på bloggen. Da jeg sidst i dec. gik i gang med at lave mine tal og bogstavkort, gik jeg vist lidt amok, syede og syede, så jeg har stadig kort der ikke har fået pynt, hmm og jeg gjorde det samme da jeg startede på taskerne, så nu har jeg en god stak at pynte.
Synes egentlig ikke de kræver så meget pynt, her et par papirsblomster, en hjemme hæklet blomst, et lille "happy birthday" skilt og en sommerfugl.


De 2 andre kort har heller ikke fået så meget pynt, skilt og blomster og en lille smule bling.

3 kommentarer:

Heidi sagde ...

Super flotte er de og syntes de er pyntet så flot :o) Har selv været igang med 6 tallet - puha syntes nu stadig kæmpe arbejde ;o)

Helle Sahl sagde ...

Skønne kort :o)jeg kan lige forestille mig stakken af de upyntede. Glæder mig til at se dem.

God påske til dig og dine.

Heidi Brawley sagde ...

Oh these are very Beautiful. 😍😍😍